Problem med att logga in i rekryteringssystemet ReachMee? Klicka här för att läsa mer.

NZ
Nathalie Zarrabi

Efter en uppdatering av SSO-inloggning kan du ha problem med att starta rekryteringssystemet ReachMee.

Tänk på att starta ReachMee i HR-systemportalen då länken till ReachMee är ny. Har du sparat ner länken till ReachMee sedan tidigare så fungerar den alltså inte längre. Den nya länken är: https://start.talentech.io/.

Vid eventuella problem – testa gärna att öppna länken i en annan webbläsare.

Om problemet kvarstår vänligen kontakta HR-funktionen på din förvaltning för vidare hjälp. För att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt och effektivt som möjligt är det viktigt att du beskriver vad som händer när du försöker starta ReachMee. Beskriv gärna hur webbsidan ser ut, vilket felmeddelande som visas, om du arbetar på distans och andra relevanta omständigheter.

Den här länken kan inte nås på ditt nuvarande nätverk. Systemet du försöker nå är endast tillgängligt genom en säker, auktoriserad anslutning.

För att få åtkomst behöver du antingen vara ansluten till nätverket på en specifik plats, som ett kontor, eller använda en säker anslutningsmetod, som en VPN.

Vänligen säkerställ att du är ansluten till rätt nätverk för att fortsätta.