Beställ IT-tillbehör
Samtliga beställningar gällande kringutrustning och tillbehör för IT måste göras via detta formulär. Observera att detta endast gäller anställda hos socialförvaltningen.
Om beställningar:
- Beställningar ska vara godkända av närmste chef innan du beställer.
- Observera att beställningar från Myndighet ska främst göras via administratörerna alternativt närmaste chef.
- Beställningar görs löpande enligt gällande avtal för staden.
- Beställningar görs enligt gällande standard sortiment inom förvaltningen, kostnad debiteras respektive chef, när fakturering sker.
- Gör din beställning i god tid då vi samlar beställningar med tanke på miljö- och fraktavgifter.
- När du tryckt på beställ ska du få upp en grön ruta att beställningen har gått igenom, kontrollera att du får denna bekräftelse.
- När din beställning inkommit får du ett mejl från inköp att du kan hämta det i vaktmästeriet på Bredgatan 19, plan 1.
Observera att vi inte kan returnera IT-produkter på grund av att man ångrat sig/gjort en felaktigt beställning!
Inköpsfunktionen har semesterstängt vecka 29 -30 och då kommer inga inköp eller leveranser att göras. God framförhållning gäller vid alla inköp under sommarmånaderna juni-augusti.