Beställ IT-tillbehör

Samtliga beställningar gällande kringutrustning och tillbehör för IT måste göras via detta formulär. Observera att detta endast gäller anställda hos socialförvaltningen.

Om beställningar:

  • Beställningar ska vara godkända av närmste chef innan du beställer. 
  • Observera att beställningar från Myndighet ska främst göras via administratörerna alternativt närmaste chef.
  • Beställningar görs löpande enligt gällande avtal för staden.
  • Beställningar görs enligt gällande standard sortiment inom förvaltningen, kostnad debiteras respektive chef, när fakturering sker.
  • Gör din beställning i god tid då vi samlar beställningar med tanke på miljö- och fraktavgifter.
  • När du tryckt på beställ ska du få upp en grön ruta att beställningen har gått igenom, kontrollera att du får denna bekräftelse.
  • När din beställning inkommit får du ett mejl från inköp att du kan hämta det i vaktmästeriet på Bredgatan 19, plan 1.

Observera att vi inte kan returnera IT-produkter på grund av att man ångrat sig/gjort en felaktigt beställning!

Inköpsfunktionen har semesterstängt vecka 29 -30 och då kommer inga inköp eller leveranser att göras. God framförhållning gäller vid alla inköp under sommarmånaderna juni-augusti.

CA
Carina Andersson

Den här länken kan inte nås på ditt nuvarande nätverk. Systemet du försöker nå är endast tillgängligt genom en säker, auktoriserad anslutning.

För att få åtkomst behöver du antingen vara ansluten till nätverket på en specifik plats, som ett kontor, eller använda en säker anslutningsmetod, som en VPN.

Vänligen säkerställ att du är ansluten till rätt nätverk för att fortsätta.