Bemanning i reception och felanmälan

KE
Kathrine Ekelund
Detta innehåll är äldre än 60 dagar.

Fr o m den 21 januari så har vi nytt upplägg för bemanningen i felanmälan och receptionen.

Felanmälan

Charlotte och Arian hjälps åt med felanmälan.

Måndag-tisdag är det Arian som är ansvarig och onsdag-fredag är det Charlotte.

Receptionen

I receptionen är det Carina, Charlotte och Malin som håller ställningarna.

Måndag-tisdag förmiddag är det Charlotte.

Onsdag-fredag förmiddag är det Malin.

Måndag-fredag eftermiddag är det Carina.

För att inte behöva hålla reda på vem du ska kontakta så kan du använda kontaktuppgifterna som finns på intranätets startsida, så tar den som är ansvarig för tillfället hand om det.

Intranätets startsida

Avbryt
Du behöver logga in för att kunna lämna en kommentar.

Den här länken kan inte nås på ditt nuvarande nätverk. Systemet du försöker nå är endast tillgängligt genom en säker, auktoriserad anslutning.

För att få åtkomst behöver du antingen vara ansluten till nätverket på en specifik plats, som ett kontor, eller använda en säker anslutningsmetod, som en VPN.

Vänligen säkerställ att du är ansluten till rätt nätverk för att fortsätta.