Bemanning i reception och felanmälan

KE
Kathrine Ekelund
Detta innehåll är äldre än 60 dagar.

Fr o m maj så har vi nytt upplägg för bemanningen i felanmälan och receptionen.

Bemanning reception

Carina är huvudansvarig för bemanning av receptionen men har stöttning av Charlotte.

Sabina från stadsbyggnadsförvaltningen hjälper till med bemanning 1 dag/vecka.

Felanmälan

Felanmälan kommer även att ha en lite annorlunda bemanning från och med 4 maj.

Arian kommer att bemanna felanmälan: Måndag, tisdag, onsdag varje vecka, samt torsdagar ojämna veckor.

Charlotte kommer att bemanna felanmälan: Fredagar varje vecka samt torsdagar jämna veckor.

Kontaktuppgifter

För att inte behöva hålla reda på vem du ska kontakta så kan du använda kontaktuppgifterna som finns på intranätets startsida, så tar den som är ansvarig för tillfället hand om det.

Intranätets startsida

Avbryt
Du behöver logga in för att kunna lämna en kommentar.

Den här länken kan inte nås på ditt nuvarande nätverk. Systemet du försöker nå är endast tillgängligt genom en säker, auktoriserad anslutning.

För att få åtkomst behöver du antingen vara ansluten till nätverket på en specifik plats, som ett kontor, eller använda en säker anslutningsmetod, som en VPN.

Vänligen säkerställ att du är ansluten till rätt nätverk för att fortsätta.