Omflyttning på kontoret
Den 15e till den 18e mars kommer vi ha ha vår omflyttning på kontoret och här hittar du information om tidplan och vad som ska göras.
Allmän information
Vi kommer att sitta avdelningsvis, enligt nya organisationen.
Bostads- och administrationsavdelningen sitter kvar.
Befintliga möbler står kvar i respektive rum (förutom kontorsstol). Allt övrigt ska antingen rensas och kastas eller packas ner i lådor och flyttas till nya arbetsplatsen.
Komplettering av möbler och belysning görs på nya arbetsplatser.
Vid eventuella frågor är ni välkomna att ta kontakt med Carina F eller Kathrine.
Tidplan
1 mars
- Tömma Örby
- Flytta soffgrupp och matbord som står i norra gaveln
15 mars
- Tömma några rum för att göra plats för nya möbler (berörda meddelas)
- Ändra möblering i södra gaveln
16 mars
- Leverans av nya möbler
17 mars
- Flytt av lådor (inkl datorutrustning) och kontorsstolar
- AW
18 mars
- Montering av belysningsarmaturer och bredband där det saknas
21 mars
- Städning (extra städerska på plats även 15-18 mars)
Att göra
Senast 16 mars
- Lämna rumsnyckel till Carina.
Till den 17 mars
- Hämta lådor – finns vid norra gaveln.
- Packa ner alla dina saker, inkl datorutrustning.
- Markera lådorna tydligt med det nya rumsnumret (det står på karmen ovanför dörren).
- Sätt en lapp på stolen med nya rumsnumret.
- Ställ lådorna innanför dörren.