Enkät möbelavtal – tack för bra respons!
Vi har genomför en enkät omkring våra möbelavtal. Hur fungerar det, är det något som behöver ändras på? Responsen har varit bra och synpunkterna är värdefulla när vi kikar på om vi kan förbättra.

Många tycker att det är lätt att beställa från det standardiserade sortimentet. Att genomföra en förnyad konkurrensutsättning kräver lite mer tid men man blir nöjd med resultatet.
Det som är mest intressant är vad som händer med gamla möbler. Vi ville undersöka vart de gamla möblerna tog vägen. Mycket av möblerna gick till Återbruket andra återanvände möblerna i sina verksamheter eller sparade dem för framtiden. De som inte längre var funktionsdugliga gick till återvinningscentralen.
Tips och idéer från de som besvarat enkäten är;
- Att reservdelar blir dels mer tillgängliga och billigare.
- Att man lättare kan få hjälp vid större beställningar.
- Att det finns transporter till och från Återbruket.
- Att hushålla möblerna på ett smartare sätt över förvaltningsgränserna.
Teuta Cakolli
Tack för dina synpunkter. Vi tar det till oss och kommer lyfta detta med återbruket.
Anders Ekdahl-Ohlsson
Vi kommer se över våra öppettider nu under våren, och se vad vi kan erbjuda i framtiden. De som önskar hämta saker är välkomna att ringa och boka tid utöver de öppettider som finns