Offert eller inte?

HE
Håkan Ericsson
Detta innehåll är äldre än 60 dagar.

När behöver jag som beställare be om en offert?

På avtalet för Tryckeritjänster har nyligen uppmärksammats att offert inte lämnats vid ett specifikt  beställningstillfälle.

När vi kontaktade leverantören framkom att offert inte lämnas vid beställning enligt gällande prislista. Anledningen till detta är att minska antalet moment i beställningsprocessen. Leverantören berättade också vid beställningar utöver den avtalade prislistan (så kallat övrigt sortiment) lämnas alltid offert.

Vanligtvis behöver inte offert begäras när du beställer från avtalad prislista. Vilka produkter som finns på prislista kan du som beställare alltid kontrollera genom att gå in på respektive avtals sida i Avtalskatalogen. Priser finns angivna i avtalets översikt eller bifogade längst ner på sidan.

Avbryt
Du behöver logga in för att kunna lämna en kommentar.

Den här länken kan inte nås på ditt nuvarande nätverk. Systemet du försöker nå är endast tillgängligt genom en säker, auktoriserad anslutning.

För att få åtkomst behöver du antingen vara ansluten till nätverket på en specifik plats, som ett kontor, eller använda en säker anslutningsmetod, som en VPN.

Vänligen säkerställ att du är ansluten till rätt nätverk för att fortsätta.