Så får vi snöröjningen att funka
Inköpsenheten för dialog med leverantören för att röja hinder i snöröjningen. Så kan du hjälpa till.

Detta händer nu:
- Vi arbetar med att hitta en snabb kommunikationskanal mellan våra verksamheter och leverantören för att göra det lättare att felanmäla och för leverantören att agera om det blivit fel.
- Vi arbetar med att få in alla kartor som behövs i stadens geografiska informationssystem, GIS. Det kommer att hållas en utbildning för detta den 18 februari.
- Utbildningen fokuserar på att lära verksamheterna att själva markera var leverantören ska halkbekämpa och snöröja. Utbildningen tar en timme.
- Vill du gå utbildningen? Kolla med din chef och kontakta Teuta Cakolli, teuta.cakolli@helsingborg.se.
Viktig information! Om det inte är snöröjt eller halkbekämpat som ni har önskat, kontakta leverantören direkt på morgonen så har de chans att åtgärda detta under samma dag.
Felanmälan görs till kundtjanst@vintervag.se eller direkt till Gustav Nilsson på 0705-47 64 53.