Vissa föreställningar på Stadsteatern är inställda i vår

MN
Maria Nordstrand
Detta innehåll är äldre än 60 dagar.

Har du planerat gå på Stadsteatern i vår? Du har kanske bokat biljett via stadsledningsförvaltningens teaterombud. Då behöver du känna till att Stadsteatern har ställt in föreställningarna Äppelkriget och Mig nära.

Du kan se vilka föreställningar som är inställda för musikalkomedin Äppelkriget och relationsdramat Mig nära på Stadsteaterns webbplats.

Så gör du om du har köpt biljett till en föreställning som blivit inställd

När ett evenemang är inställt så har du rätt att byta din biljett till en annan föreställning eller få pengarna tillbaka.

Har du köpt dina biljetter på Stadsteaterns webbplats får du automatiskt tillbaka dina pengar på det bankkonto som du använt vid köpet. Har du frågor om detta kan du kontakta AXS på telefon 0771-45 46 00. Ha ditt ordernummer/ bokningsnummer tillhands.

Har du köpt dina biljetter i Stadsteaterns biljettkassa eller via biljettombud tar du kontakt med dem. Ta då med dig dina biljetter och eventuellt bankkort för kreditering. Om du vill byta biljetter till en ny föreställning eller få pengarna tillbaka ska du ta itu med detta innan den 31 maj.

Mer information

Har du frågor mejla till stadsteatern@helsingborg.se.

Du kan också kontakta förvaltningens teaterombud Lena Emgård.

Avbryt
Du behöver logga in för att kunna lämna en kommentar.

Den här länken kan inte nås på ditt nuvarande nätverk. Systemet du försöker nå är endast tillgängligt genom en säker, auktoriserad anslutning.

För att få åtkomst behöver du antingen vara ansluten till nätverket på en specifik plats, som ett kontor, eller använda en säker anslutningsmetod, som en VPN.

Vänligen säkerställ att du är ansluten till rätt nätverk för att fortsätta.