Vissa föreställningar på Stadsteatern är inställda i vår
Har du planerat gå på Stadsteatern i vår? Du har kanske bokat biljett via stadsledningsförvaltningens teaterombud. Då behöver du känna till att Stadsteatern har ställt in föreställningarna Äppelkriget och Mig nära.

Du kan se vilka föreställningar som är inställda för musikalkomedin Äppelkriget och relationsdramat Mig nära på Stadsteaterns webbplats.
Så gör du om du har köpt biljett till en föreställning som blivit inställd
När ett evenemang är inställt så har du rätt att byta din biljett till en annan föreställning eller få pengarna tillbaka.
Har du köpt dina biljetter på Stadsteaterns webbplats får du automatiskt tillbaka dina pengar på det bankkonto som du använt vid köpet. Har du frågor om detta kan du kontakta AXS på telefon 0771-45 46 00. Ha ditt ordernummer/ bokningsnummer tillhands.
Har du köpt dina biljetter i Stadsteaterns biljettkassa eller via biljettombud tar du kontakt med dem. Ta då med dig dina biljetter och eventuellt bankkort för kreditering. Om du vill byta biljetter till en ny föreställning eller få pengarna tillbaka ska du ta itu med detta innan den 31 maj.
Mer information
Har du frågor mejla till stadsteatern@helsingborg.se.
Du kan också kontakta förvaltningens teaterombud Lena Emgård.