Helsingborg kontaktcenter

Kontaktcenter arbetar på uppdrag av stadens förvaltningar, bolag och förbund. Vi svarar på frågor och handlägger ärenden som vi och stadens verksamheter kommit överens om på förhand. Det rör sig om hundratals små och stora uppdrag.

Till kontaktcenter kan invånare, företagare och besökare ställa alla frågor som har med vår kommun att göra. Om en fråga eller ett ärende inte kan lösas på kontaktcenter ser vi  till att frågan tas vidare till rätt verksamhet eller person i organisationen.

Här kan du läsa mer om hur kontaktcenter kan stödja dig.

Vi erbjuder rådgivartjänster

Förutom att hantera frågor och ärenden som kommer till kommunen arbetar kontaktcenter med rådgivning i ett antal olika frågor.

Följande rådgivningsfunktioner är samlade på kontaktcenter och du hittar informationen på helsingborg.se:

LGS
Lukrecija Gaspar Svendsen

Den här länken kan inte nås på ditt nuvarande nätverk. Systemet du försöker nå är endast tillgängligt genom en säker, auktoriserad anslutning.

För att få åtkomst behöver du antingen vara ansluten till nätverket på en specifik plats, som ett kontor, eller använda en säker anslutningsmetod, som en VPN.

Vänligen säkerställ att du är ansluten till rätt nätverk för att fortsätta.