Problem med ärendehanteringssystemet för fastighet, service och säkerhet

DL
David Levin
Detta innehåll är äldre än 60 dagar.

Uppdatering 13/4-23: Nu fungerar ärendehanteringssystemet igen. Alla inkomna ärenden kommer att hanteras så snart som möjligt.

Tidigare nyhet från 11/4-23

Fastighet, service och säkerhet har fortsatt problem att komma in ärendehanteringssytemet.  Konsekvensen är dessvärre att vi inte kommer åt några ärenden. Om någonting är akut kontakta oss via receptionen.

Felsökning pågår, men ärendet har gått vidare till leverantören, då IT inte kunnat åtgärda det.Vi beklagar, och gör allt vi kan för att detta ska lösas så fort som möjligt. Vi tacksamma om ni kan hjälpa till att förmedla informationen till era kollegor. Tack!

Med vänlig hälsning
Katrina Plotnikova

Avbryt
Du behöver logga in för att kunna lämna en kommentar.

Den här länken kan inte nås på ditt nuvarande nätverk. Systemet du försöker nå är endast tillgängligt genom en säker, auktoriserad anslutning.

För att få åtkomst behöver du antingen vara ansluten till nätverket på en specifik plats, som ett kontor, eller använda en säker anslutningsmetod, som en VPN.

Vänligen säkerställ att du är ansluten till rätt nätverk för att fortsätta.