Uppdatera dina kontaktuppgifter

Detta innehåll är äldre än 60 dagar.

Nytt år och nu kommer den nya organisationen börja landa. Med två nya avdelningschefer, ändrade uppdrag mellan avdelningar samt två utvecklingsenheter drar vi igång direkt! Men är dina kontaktuppgifter uppdaterade?

– Nu när den nya organisationen träder ikraft vid årsskiftet har vi alla ett ansvar att se till så att våra kontaktuppgifter är rätt, säger Annika Andersson omsorgsdirektör. I vår organisation ska vara lätt  att hitta rätt person. Här spelar intranätet en stor roll, inte bara för kontaktcenter utan även kollegor emellan.   

Uppdatera dina kontaktuppgifter 

En stor del i omorganisationen är att medarbetare byter avdelning/verksamhet, får en ny titel eller nytt telefonnummer. Här måste alla hjälpas åt så att det blir rätt. Gör det gärna tillsammans på ett APT eller enhetsmöte. För dig som är chef är det extra viktigt att dina uppgifter är rätt. 

Du och dina kollegor behöver kontrollera och vid behov uppdatera: 

Avbryt
Du behöver logga in för att kunna lämna en kommentar.

Den här länken kan inte nås på ditt nuvarande nätverk. Systemet du försöker nå är endast tillgängligt genom en säker, auktoriserad anslutning.

För att få åtkomst behöver du antingen vara ansluten till nätverket på en specifik plats, som ett kontor, eller använda en säker anslutningsmetod, som en VPN.

Vänligen säkerställ att du är ansluten till rätt nätverk för att fortsätta.