Du måste boka ditt besök till Supportcenter om du vill ha hjälp med teknisk utrustning

MN
Maria Nordstrand
Detta innehåll är äldre än 60 dagar.

Digitaliseringsavdelningens Supportcenter ger dig service och support med den utrustning som du har lånat av staden i ditt uppdrag som förtroendevald. För att besöka dem måste du boka ditt besök i förväg.

Du bokar ditt besök på Boka direkts webbplats.

Supportcenters besöksadress är Drottninggatan 14, våning 4. Öppettiderna är måndag till fredag, klockan 08:00-16:00 (avvikelser kan förekomma).

Digitaliseringsavdelningens Supportcenter kan till exempel hjälpa dig om du har problem att logga in i stadens IT-miljö, om du vill läsa dina mejl via Outlook, logga in på sidan för förtroendevalda eller logga in i Teams.

Läs mer om digitaliseringsavdelningens Supportcenter på Portalen.

Avbryt
Du behöver logga in för att kunna lämna en kommentar.

Den här länken kan inte nås på ditt nuvarande nätverk. Systemet du försöker nå är endast tillgängligt genom en säker, auktoriserad anslutning.

För att få åtkomst behöver du antingen vara ansluten till nätverket på en specifik plats, som ett kontor, eller använda en säker anslutningsmetod, som en VPN.

Vänligen säkerställ att du är ansluten till rätt nätverk för att fortsätta.