Problem att logga in i mejlen? (klicka här för att läsa mer)

OR
Oscar Rehn

Efter en uppdatering av stadens mejl kan du behöva logga in i Outlook igen.

Om du får upp nedan ruta behöver du radera ”hbgadm\användarnamn” och ersätta med din E-postadress, namn.efternamn@helsingborg.se och sedan klicka nästa.

Du kan behöva logga in flera gånger ifall du har fler funktionsbrevlådor kopplat till din mejl. Använd din personliga E-postadress även för funktionsbrevlådorna.

  1. Radera ”HBGADM\användarnamn

2. Ersätt med din E-postadress

3. Klicka nästa. Upprepa ifall du har fler funktionsbrevlådor

Den här länken kan inte nås på ditt nuvarande nätverk. Systemet du försöker nå är endast tillgängligt genom en säker, auktoriserad anslutning.

För att få åtkomst behöver du antingen vara ansluten till nätverket på en specifik plats, som ett kontor, eller använda en säker anslutningsmetod, som en VPN.

Vänligen säkerställ att du är ansluten till rätt nätverk för att fortsätta.