Uppföljning

När kontorsförändringen är genomförd är det viktigt att följa upp.

När verksamheten har genomfört flytten/förändringen och möbler, inredning, trivselregler och övrigt är på plats ska ni utvärdera den förändringsresa som varit och till viss del fortfarande pågår. Det är nödvändigt att förvalta och utveckla förändringen, och att hålla i och hålla ut om ni har infört ett nytt arbetssätt.

Återkommande uppföljningar är ett redskap för att se till att lokallösningen fortsätter att fungera. Var öppen inför att ni kan behöva genomföra justeringar. Trots god planering och analys av era behov kan det finnas sådant som behöver åtgärdas när ni väl har flyttat in.

Den här länken kan inte nås på ditt nuvarande nätverk. Systemet du försöker nå är endast tillgängligt genom en säker, auktoriserad anslutning.

För att få åtkomst behöver du antingen vara ansluten till nätverket på en specifik plats, som ett kontor, eller använda en säker anslutningsmetod, som en VPN.

Vänligen säkerställ att du är ansluten till rätt nätverk för att fortsätta.