Rumsbokningstavla

Med hjälp av rumsbokningstavla får du ett rumsbokningssystem i Outlook och via rumstavlan visas bokningen. Rummet bokar du enkelt i din mötesinbjudan eller direkt på skärmen. 

Beställning och leverans

Du beställer tjänsten i Serviceportalen och blir därefter kontaktad av tekniker för att gå igenom behov och förutsättningar för installationen. Besök eller konsultation av tekniker från digitaliseringsavdelningen sker efter beställning.

Pris

Engångskostnaden för skärm är cirka 2 700 kronor. Installationskostnaden är 500 kronor per timme. Månadskostnaden består av servicekostnad, licens mjukvara och skärm, och är 100 kronor per månad.

När du beställer få du:

  • väggfästen för skärmen
  • mjukvara – Smartsign Wayfinder med licens för tre år
  • beställning av installation, kabelarbete samt montering (kan utföras av digitaliseringsavdelningen eller upphandlad el-entreprenör)
  • konfiguration av skärm och rum i Outlook
  • uppkoppling till datanätverk.

Service

Tekniker ska ta fram en långsiktig lösning eller tillfällig lösning på problem, inom 3 arbetsdagar från att problemet anmäls till supportcenter. SLA (Service Level Agreement): Prioritetsnivå 3.