Enkät möbelavtal – tack för bra respons!

JA
Johan Ackfeldt
Detta innehåll är äldre än 60 dagar.
Vi har genomför en enkät omkring våra möbelavtal. Hur fungerar det, är det något som behöver ändras på? Responsen har varit bra och synpunkterna är värdefulla när vi kikar på om vi kan förbättra.

Det är roligt att se att så många i första hand tänker på återbruket innan nya möbler beställs.
Många tycker att det är lätt att beställa från det standardiserade sortimentet. Att genomföra en förnyad konkurrensutsättning kräver lite mer tid men man blir nöjd med resultatet.

Det som är mest intressant är vad som händer med gamla möbler. Vi ville undersöka vart de gamla möblerna tog vägen. Mycket av möblerna gick till Återbruket andra återanvände möblerna i sina verksamheter eller sparade dem för framtiden. De som inte längre var funktionsdugliga gick till återvinningscentralen.

Tips och idéer från de som besvarat enkäten är;

  • Att reservdelar blir dels mer tillgängliga och billigare.
  • Att man lättare kan få hjälp vid större beställningar.
  • Att det finns transporter till och från Återbruket.
  • Att hushålla möblerna på ett smartare sätt över förvaltningsgränserna.
Avbryt
Du behöver logga in för att kunna lämna en kommentar.

Den här länken kan inte nås på ditt nuvarande nätverk. Systemet du försöker nå är endast tillgängligt genom en säker, auktoriserad anslutning.

För att få åtkomst behöver du antingen vara ansluten till nätverket på en specifik plats, som ett kontor, eller använda en säker anslutningsmetod, som en VPN.

Vänligen säkerställ att du är ansluten till rätt nätverk för att fortsätta.