APT-övning

Vad är god service i vår verksamhet? Vilka är vi till för och vilka serviceutmaningar har vi? Här finns ett övnings- och diskussionsmaterial som stöd för att utveckla ännu bättre service, gott bemötande och tillgänglighet.

Materialet kan användas på arbetsplatsträffar eller i andra sammanhang när arbetsgruppen samlas. Fullföljer ni alla fem stegen i materialet blir resultatet en handlingsplan med aktiviteter över sådant ni ska göra för att skapa ännu bättre serviceupplevelser. Handlingsplanen kan i sin tur användas som underlag i verksamhetsplaneringen.

Fem steg för bättre serviceupplevelser – dessa steg går ni igenom när ni använder materialet:

  1. De vi finns till för
  2. Våra servicemöten
  3. Våra serviceutmaningar
  4. Arbeta med servicepolicyn
  5. Vår handlingsplan för bättre service

Material till övningen

MJ
Malin Johnsson

Den här länken kan inte nås på ditt nuvarande nätverk. Systemet du försöker nå är endast tillgängligt genom en säker, auktoriserad anslutning.

För att få åtkomst behöver du antingen vara ansluten till nätverket på en specifik plats, som ett kontor, eller använda en säker anslutningsmetod, som en VPN.

Vänligen säkerställ att du är ansluten till rätt nätverk för att fortsätta.