Kortlek med diskussionsfrågor

Varför är det viktigt med god intern service? Och har kunden alltid rätt? Nu finns en kortlek med diskussions- och reflektionsfrågor om service och bemötande. Du beställer kortleken kostnadsfritt med hjälp av formuläret.

Vill du diskutera och reflektera kring service och bemötande på din arbetsplats? Nu finns en kortlek framtagen som kan användas på flera olika sätt, till exempel på arbetsplatsträffar, i uppstarten av ett projekt eller i fikarummet.

Du beställer en eller flera kortlekar med hjälp av formuläret. Kortlekarna skickas till dig med internposten.

MJ
Malin Johnsson

Den här länken kan inte nås på ditt nuvarande nätverk. Systemet du försöker nå är endast tillgängligt genom en säker, auktoriserad anslutning.

För att få åtkomst behöver du antingen vara ansluten till nätverket på en specifik plats, som ett kontor, eller använda en säker anslutningsmetod, som en VPN.

Vänligen säkerställ att du är ansluten till rätt nätverk för att fortsätta.